andersandersen Skrevet Juni 14, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2014 Hei! Jeg kjøpte for en god stund siden en Pioneer avh 6500, men fikk den aldri til å passe i min audi a3 (2005 model).. Er det noen ledninger jeg mangler? Eller en adapter av noe slag? VIrker som om jeg ikke har de rette kablene. Setter pris på all hjelp !! Legger ved bilder... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elutstyr Skrevet Juni 14, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2014 Står det K-BUS eller Canbus på spilleren du tok ut? Hvilket høyttalersystem har du? Bose? Aktivt med forsterker bak? Trolig denne du trenger: http://www.elutstyr.no/bilmerke-tilbehor/audi/a3/connects2-ctsad0032-rattkontroll-interface-audi-03-m-mini-iso-for-can-bus.html Siter Våre produkter kan kjøpes i vår nettbutikk eller hos en forhandler nær deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juni 14, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2014 Er vel et aktivt system i den bilen, ser sånn ut iom den røde kontakten der ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andersandersen Skrevet Juni 15, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2014 Hei! Jeg ser ikke at det står noe sånt noe sted på den gamle spilleren.. Kan veldig lite om dette "/Det er ikke aktiv forsterker bak, ikke bose (vet ikke hva det er :| )Men slik ser den standardspileren ut bak:Hjelper dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetil1972 Skrevet Juni 15, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2014 Akkurat samme isopluggene på a6'en med canbus Måtte bruke ett slikt omkoblingsett som er linket til, måtte i tillegg flytte strømledningene (rød og gul) på det omkoblingsettet til der det var strøm i isopluggene på bilen. Da fungerte alt som det skulle, både rattbetjening og boseanlegget Den røde isokontakten var til telefon og ble bare gjemt bak i dashbordet Siter VW Passat 2.0TDI 2006 X Audi S6 2,2 20VT 1997 X Audi A6 2,5TDI Quattro 2001 X Audi A6 2,5TDI Quattro 1996 X Mitsubishi Pajero 3000 Fjallasport 1992 X mitsubishi Pajero 3000 1991 X Volvo V70XC 2,5T 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juni 15, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2014 Litt rart at det ikke er noe aktivt system, iom at du har den oransje tilkoblingen der.... Men her du ikke, så må du måle om det kommer spenning i bilens kontakt der hvor gul ledning fra spiller kommer, og der hvor den røde ledningen fra spiller kommer (tenning på). Du har vel kanskje multuratt i bilen, så da er det greit med et adapter som fikser det også. Men det skal bli liv i spilleren når du kobler inn den svarte og den brune isokontakten, så sant det er spenning til gul og rød ledning, og sort er jordet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andersandersen Skrevet Juni 15, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2014 Takk for all hjelp folkens! Men jeg kan ekstremt lite om dette, og skjønner ikke alt dere skriver.. Heh Nå har jeg koblet til den brune og den rød ledningen fra bilen inn i en svart kobling fra spilleren.. 0 liv i spilleren fortsatt. Men nå er det fortsatt en gul, en svart og en rød ledning fra bilen som ikke har plass noe sted "/ er det her en adapter kommer inn? Takk for at dere holder ut med meg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetil1972 Skrevet Juni 15, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2014 vil tro du må ha adapterkontakt uansett om du har canbus eller ikke. har du canbus må du ha adapter med en boks som endrer signalene fra spiller til canbus, slik at bilen forstår :) bose anlegg så har du ekstern forsterker og gjerne sub bak i bilen (pleier å stå bose på høytalerdekslene) ta kontakt med ei bilsterosjappe, de hjelper deg.. Siter VW Passat 2.0TDI 2006 X Audi S6 2,2 20VT 1997 X Audi A6 2,5TDI Quattro 2001 X Audi A6 2,5TDI Quattro 1996 X Mitsubishi Pajero 3000 Fjallasport 1992 X mitsubishi Pajero 3000 1991 X Volvo V70XC 2,5T 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juni 15, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2014 Er vel den brune og den sorte kontakten som skal i spilleren.... Den røde skal evt via adapter. Hvor i landet bor du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andersandersen Skrevet Juni 15, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2014 vil tro du må ha adapterkontakt uansett om du har canbus eller ikke. har du canbus må du ha adapter med en boks som endrer signalene fra spiller til canbus, slik at bilen forstår bose anlegg så har du ekstern forsterker og gjerne sub bak i bilen (pleier å stå bose på høytalerdekslene) ta kontakt med ei bilsterosjappe, de hjelper deg.. Ok, takk! :) Da blir det nok adapter uansett :) Har ikke bose-anlegg i bilen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andersandersen Skrevet Juni 15, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2014 Er vel den brune og den sorte kontakten som skal i spilleren.... Den røde skal evt via adapter. Hvor i landet bor du? Den brune og sorte kontakten får jeg koblet til, det er den rød som ikke passer noe sted, ja "/ Bor i ski (20min utenfor Oslo) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg