Sique Skrevet Juni 12, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2014 Jeg har et problem med min Legacy 2006, 4-trinns automat. Noen ganger drar motoren dårlig under ca 2700 omdreininger. Jeg har ikke funnet noe mønster i når dette skjer. Det kan vare dager i strekk. Selv over 3000 omdreininger er ikke moteren "seg selv". Den oppfører seg nesten som en gammel kald motor uten choke (eller varm med). Noen som har erfaringer med dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sique Skrevet August 29, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2014 Ingen som våger å spekulere en gang? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verksmester Skrevet Oktober 14, 2014 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2014 hm... bankesensor kan lage denslags krøll... eventuelt en A/F sensor. har du fått lest ut noe motordata ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sique Skrevet Oktober 14, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2014 Hei, nei jeg har ikke det. Nevnte problemet da jeg hadde den inne til service hos en Subaru-forhandler, men akkurat da oppførte den seg normalt, og de mente den var som den skulle, noe som forsåvidt stemte akkurat da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verksmester Skrevet Oktober 19, 2014 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2014 hm... skulle tro de har lest av de aktuelle data med select monitor. om feilen kommer og går er det typisk en AF sensor, men litt dyr del for å bytte på cowboyfeilsøking ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sique Skrevet Oktober 22, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2014 Er det kun merkeverksted som har utstyr til å lese av de aktuelle data, eller kan jeg stikke innom et hvilket som helst (nærmere) verksted når problemet er aktivt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verksmester Skrevet November 26, 2014 Rapporter Share Skrevet November 26, 2014 det kommer litt an på hva de har av utstyr på det lokale verkstedet :)ring og hør :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sique Skrevet November 27, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2014 Takk for tilbakemeldingene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg