lonto Skrevet Juni 9, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2014 Hei, Hva slags sikring skal brukes på nr 18 og 19 som er til henger. De er fjernet av en eller annen grunn, så det er ikke rart jeg ikke får lys i hengeren! Se bilde: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet Juni 9, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2014 18 og 19 er ikke i bruk på min bil det står spare i teksten for 18 og 19. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lonto Skrevet Juni 9, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2014 Hvilket nummer er det hos deg da?(Tilhenger sikring) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet Juni 10, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2014 Har ikke hengerfeste på min bil men sikringsboksen er lik som på bilde du la ut. Er det ingenting som virker? Mulig det er en styreenhet for tilhengerfeste og den ligger nok i bagasjerommet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg