puggepartner Skrevet Mai 31, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2014 Hei. Jeg har hatt en 2-seters peugeot partner 2007 nå i 1 år. til min overraskelse oppdaget jeg plutselig at det i vognkortet står "totalt antall sitteplasser: 1". Har jeg blitt lurt? jeg kjøpte den av en privatperson, men har tidligere kjørt i posten. takker for alle svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EaglePilot Skrevet Mai 31, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2014 Kanskje du har lurt deg selv ? Siter Dersom alle alltid ville ha det beste, ville alle kjøre amerikansk bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Mai 31, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2014 Hvis du ikke har noe bedre å skrive EaglePilot så kan du la være. Snakk med vegvesnet. Er mulig at siden den har blitt brukt i posten, så har den kun blitt ment som bruk for en person. Er vel bare og reise på vegvesnet og få redigert det i vognkortet og få et nytt et. yamahamm, Rsele og Babelfisken reagerte på dette 3 Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EaglePilot Skrevet Mai 31, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2014 Hvis du ikke har noe bedre å skrive EaglePilot så kan du la være. Snakk med vegvesnet. Er mulig at siden den har blitt brukt i posten, så har den kun blitt ment som bruk for en person. Er vel bare og reise på vegvesnet og få redigert det i vognkortet og få et nytt et. Hva i all verden er det du skriver i første linje ? Er du en slags moderator som bestemmer hva folk har lov til å skrive / svare eller ...? Det er jo mulig at Puggepartner lurte seg selv med ikke å sjekke vognkort o.a. da han kjøpte bilen...... eller hva? tator reagerte på dette 1 Siter Dersom alle alltid ville ha det beste, ville alle kjøre amerikansk bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg