Gå til innhold

Yosi4: Opel Astra G Bertone Coupe..back to glory

Ranger emnet


yosi4

Anbefalte innlegg

Hei..

Dette er da min Astra bertone Coupe bilen har vært trofast i mange år så nå fortjener den og bli stellet med.

Planene er i første omgang :

 

*Hydrofilm litt forskjelige steder 

*trim kammer,grenrør,kw understell,poly foringer osv.

*lakk

*18" larson felger

*sote ned ruter

 og mye mye mer etterhvert som jeg kommer på ting smile.gif om lommeboka tillater det skal jeg på sikt hente en C20LET i sverige og smelle nedi der smile.gif

det som er gjort hittil er att det er montert leppe og spoiler fra  irmscher.andre lykter med xenon. alt av emblemer rundt om er fjernet.

 

10388635_775888599109313_705312812090359

 

 

 

 

henta meg noen bedre kammer: 

10295732_773004309397742_272243773904290

Don't follow me, I'm lost too..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du manglar den siste delen av trådtittelen, som er prosjektnavn.

Og så bør du lage ei enkel forklaring om kva som skal gjerres. Og kanskje også ei enkel liste over kva som er gjort.

http://www.bilforumet.no/topic/75814-obs-regler-for-prosjektforumet-les-dette-for-du-lager-en-ny-trad/

Bilforumet.no
Super Moderator

Volvo S40.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

godt att noen følger med iallefall smile.gif går og venter på deler så da fikset jeg ett problem som har plaget meg lenge! nemlig Rustne calipere!

 

caliper_zps7acf1efd.jpg

 

soslashlv_zps22d88bc1.jpg

 

når jeg skulle lakkere varmeskjoldet oppdaget jeg brått att lakken trengte konstant varme til den var gjennom tørr..så da slengte jeg den på grillen og handlet gass grill til kjerringa :P

 

skjold_zps82ab7387.jpg

Don't follow me, I'm lost too..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår