joesto Skrevet Mai 27, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2014 Hei. Har ein ødelgat girkasse i vectra'en min.Trodde det skulle være lett å finne ein brukt ein ,men det er mange forskjellige nummer. Den eg skal ha er F17C394,kan eg da bruke ein som har bennevnelsen F17W394,hva står denne C og W for,kan eg bruke ein med anna utveksling eller bør eg ha 394 som står i den idag? Motor er Z 1,8 XE. Takker for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonyAndre90 Skrevet Januar 5, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2015 Hei he bere eit lite spørsmål til de,kor fann du nummere på girkassa?:P Må ha ny girkasse i au til bilen min. Ser i he samme Motorkode som de Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joesto Skrevet Januar 6, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2015 Hei. Huske ikkje akuratt hvor det sto,men har du den av er det bare til å tørke litt rundt kassen så ser du det,store tall bokstaver,så lett å sjå når du er på rette plassen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg