mr_K Skrevet Mai 24, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2014 Hei Har en MB C-180, har en ulyd som jeg ikke vet hva er. Den høres ut som en blanding av kakling og snittelyd akkurat som om noe kommer borti noe som roterer. Hører lyden bare når man kjører, høres best når det er litt motbakke eller rolig akselerasjon. Er ikke bestandig den høres like godt og forsvinner ofte når bilen blir litt varm. Tenkte kanskje det var enten converter, kjedet eventuelt bakakslingene. Er det noen som vet hva det er eller har vært borti lignende? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.