Tinnes Skrevet Mai 20, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2014 Hei Hva kan være gale når man parkerer en Citroën C5, 2004 model, og man slår som normalt av tenningsnøkkelen for å stoppe motoren, men motoren fortsetter å gå uten å stoppe !!? Registrerer at jeg kan ta tenningsnøkkelen helt ut, motor fortsetter å gå, rattlås aktiveres og radio er fremdeles på. Tar jeg i tenningsnøkkelen mens motor går og vrir den tilbake i startposisjon oppheves rattlås og en kan operere bilen normalt. Noen som har noen ide hva som er galt og hva man kan gjøre for å ordne dette ? På forhånd takk for gode råd:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mai 20, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2014 Regner med det er diesel? Cut-off ventilen på dieselpumpa som ikke stenger tenker jeg. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinnes Skrevet Mai 20, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2014 Glemte å nevne at det er bensin 1,8 ltr. Beklager det Jesper1201 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg