GX650 Skrevet Mai 15, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2014 hallo. har en audi a4 1,9tdi som jeg vill ha litt mere effekt uta av og da har jeg tengt til og sette på turbo fra 2,5 tdi 150hk og pd520 dyser. så jeg lurer på hvor jeg finner disse dysene, er det noen audi som har dem orginalt eller må jeg kjøpe nye? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet Mai 15, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2014 Hør med Anders på ecconor, skaffer det meste til hyggelige priser. http://www.ecconor.com Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Delespesialisten.no Skrevet Mai 15, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2014 Hei!Under "motor" hos oss kan du også finne dette til din bil (www.delespesialisten.no/bildeler)Eventuelt er Cylmo i Trondheim er veldig store og gode på dette! Siter Beste kvalitets bildeler på www.delespesialisten.no Helnorsk nettbutikk for bildeler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg