TKarlsen Skrevet Mai 8, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2014 Pioneer har jo drevet med lyd i mange år. Har prøvd meg på noen Pioneer høyttalere uten å være så fornøyd, men nå har jeg kun testet de billigste. Men hvordan er egentlig Pioneer forsterkere til bil? Som f.eks disse to:PIONEER GM-D8601 - Monoblokk PIONEER GM-D8604 - 4 Kanals Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elutstyr Skrevet Mai 8, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2014 Har stadig den monoen liggende. Ryker for 1500,- ink frakt. Siter Våre produkter kan kjøpes i vår nettbutikk eller hos en forhandler nær deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mai 9, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2014 Denne? http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=40875036&searchclickthrough=true&searchQuery=Pioneer+GM-D8601 Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elutstyr Skrevet Mai 9, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2014 Ja det er alltid noen som har kampanje på ett eller annet :) La oss si 1200,- ink frakt da, så blir jeg kvitt den :) Siter Våre produkter kan kjøpes i vår nettbutikk eller hos en forhandler nær deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mai 9, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2014 Men du svarte aldri på hvordan de forsterkerne er, eller Pioneer forsterkere generelt ;) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elutstyr Skrevet Mai 9, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2014 Nei, som importør og distributør av andre merkevarer så er det ikke en diskusjon jeg orker å begi meg ut på :-) Men man får stort sett det man betaler for :) Siter Våre produkter kan kjøpes i vår nettbutikk eller hos en forhandler nær deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mai 9, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2014 Er helt greie til prisen de forsterkerene der, og leverer fin lyd. Men BRA blir ikke pioneer før du kommer opp mot ODR ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 9, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2014 Et generelt svar må bli; å hande Pioneer er temmelig sikkert kjøp :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg