Turbolybo Skrevet April 27, 2014 Rapporter Share Skrevet April 27, 2014 Hei, kjøpte for et par mnd tilbake en Audi A3 2006 Sportback, jeg har generelt ikke så mye peiling på bil men jeg merker at bilen rister veldig når jeg bruker clutchen i lavt gir. Har aldri opplevd dette med andre biler jeg har kjørt så lurer på om noen har erfaring med det samme, er det normalt eller er det noen som vet hva som er galt ?Takker for svar på forhånd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 5, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2014 Rister når du tar i gang altså? Eller også i fart? Skal uansett ikke være slik. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbolybo Skrevet Mai 5, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2014 Skjer når jeg clutcher ut i 1 gir, revers og i liten grad i 2-3, uavhengig av hvor mye gass jeg gir. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 5, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2014 Du har mest sannsynlig slitt clutch (lamell). Kan også være kast i svinghjul men er lite trolig. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg