Desperado Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Hei, jeg har tenkt til og bytte ut cd spillern i bilen min. det er en svær orginal ford cd spiller vi snakker om, derfor lurer jeg på om vanlige spillere passer inni "hullet" der eller er det for bredt. takker for svar (hvis jeg får noen):rolleyes: Siter - Ford focus 2000 - Vespa 50 special 79 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotrex Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Hei! monterte spiller i en slik bil...måtte lage ny ramme. Eller så må du få tak i en dobbel-DIN spiller... Originally posted by Desperado Hei, jeg har tenkt til og bytte ut cd spillern i bilen min. det er en svær orginal ford cd spiller vi snakker om, derfor lurer jeg på om vanlige spillere passer inni "hullet" der eller er det for bredt. takker for svar (hvis jeg får noen):rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Trenger ikke lage ramme. de fleste bilstereosjapper har slike rammer som er spesialtilpasset for hver enkel bil. Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desperado Skrevet April 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Dette høres bra ut. Takker for svar Siter - Ford focus 2000 - Vespa 50 special 79 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg