Trondsen92 Skrevet April 19, 2014 Rapporter Share Skrevet April 19, 2014 Noen som har tips til eksos? har en A4 B6 uten S-line. Har ikke tenkt til å bruke mye penger og vil ha noen som er større en orginale, men ikke får stort takk takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet April 21, 2014 Rapporter Share Skrevet April 21, 2014 Sett på nye stusser. Da ser det ålreit ut og koster så og si null Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trondsen92 Skrevet April 21, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2014 Ja var tanken det:) Men må bytte eksos.. min er ikke helt som den skal være:P http://www.bsr-tuning.no/produkter/4004214/ Slik jeg vil stussene skal se ut, men er de 2.5" de på bildet? ser større ut. Finner man noe billigere og? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet April 21, 2014 Rapporter Share Skrevet April 21, 2014 xtremcar.no selger eksos. Simons, ligger på 4700kr og oppover Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trondsen92 Skrevet April 22, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2014 Tusen takk, skal sjekke ut:) Har ikke noen du vet om som du kunne linket? og hvor mange tommer burde jeg gå for? http://www.xtremecar.no/tuning/effektanlegg/audi/a4/a4-b6-quattro-avant-estate-1-8t-01-04.html Er dette noe å gå for? vet ikke hvor store de blir, men blir de likens på bildet av bilen ved linken over? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trondsen92 Skrevet Mai 1, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2014 Bump. Og blir de EU-godkjent? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mai 2, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2014 Systemet har større rør dimensjon enn originalt, avgasslyden har en sportslig tone og lydnivået er tilpasset norske bestemmelser. Jeg hadde ingen problemer på EU kontrollen da jeg kjørte med simons sports eksos. Sa heller ingenting om eksosen da jeg ble stoppet på teknisk kontroll. Men nå skal de jo være mer idioter på PKK. Så ned mot de tuner bilene. Så jeg vet ikke om de vil reagere på større eksos. Ta en tlf til trafikk stasjonen og hør DinSide 1. januar trådte det nye regler i kraft for periodisk kjøretøykontroll. Blant de nye kontrollpunktene i revidert kontrollveiledning kommer også modifisering/trimming av bilen. - I praksis betyr dette at de som kontrollerer bilen skal foreta en visuell kontroll for åpenbar endring eller modifisering, der formålet er økning av motoreffekt, sier Einar Wollamo i tilsynsavdelingen, region Midt i Statens Vegvesen. Det kan være endringer som større turbo, motorbytter, intercoolere og for eksempel ekstra styreenheter, såkalt chiptuning. Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trondsen92 Skrevet Mai 2, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2014 Skal ta å gjøre det før jeg bestiller:) Supert, takk for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mai 2, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2014 Du får huske å si at det er et uoriginalt, modell tilpasset eksosanlegg da. Ikke si at det er sports eksos ;) Sier du sports eksos får du nei med en gang. Sier du at det er modell tilpasset, og støynivået er innenfor norske krav så har du større sjanse for å få det godkjent Quattro73 reagerte på dette 1 Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trondsen92 Skrevet Mai 3, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2014 Herlig, takk igjen!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg