mabe1703 Skrevet April 18, 2014 Rapporter Share Skrevet April 18, 2014 Hei! Først å frems vil jeg si at jeg IKKE trenger å høre at dette "bla bla ikke er lovelig og hva konsekvsensene kan bli" ettersom dette er noe jeg er klar over. Så til spørsmålet: jeg kjører en Audi A4 avant 04 mod. Der er bakrutene som på bildet sotet bak, og jeg vil også få det slik foran, ettersom dette etter min mening vil gjøre bilen mer pen å se på. Men lar dette seg gjøre? Eller vil dette som ikke blir gjort fra "fabrikl" se helt anderledes ut med % av soting o.l tatt i betrakning? Noen her som har gjort dette selv (som ikke ser så alt for anderledes ut med tanke på % sot o.l) ? Og hvilken metoder brukte dere? Film type osv... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EaglePilot Skrevet April 19, 2014 Rapporter Share Skrevet April 19, 2014 bla. bla bla bla osv...... (tror IKKE du er klar over alt).... Siter Dersom alle alltid ville ha det beste, ville alle kjøre amerikansk bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet April 19, 2014 Rapporter Share Skrevet April 19, 2014 Om du skal få det perfekt så lever bilen til de som driver med solfilm. Si du vil ha samme styrke som de bak. Da vil de fikse det. Koster ikke så mye for to ruter. Da får du en fin og ulovlig bil samt en saftig bot da du blir stoppet :) EaglePilot og mabe1703 reagerte på dette 2 Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabe1703 Skrevet April 19, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2014 bla. bla bla bla osv...... (tror IKKE du er klar over alt).... Neivell så sier vi det da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dgdeler.no Skrevet April 21, 2014 Rapporter Share Skrevet April 21, 2014 Hi, dette er bilen min eg har sotet den selv med vanlig sol film men nå monterer jeg static cling folie kan sjekke på nett dene folie kan brukes 5000 ganer rives bort og monteres igjen så hvis (noen) stopper deg så river du film ned og monterer den igjen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dgdeler.no Skrevet April 21, 2014 Rapporter Share Skrevet April 21, 2014 Har glemt å vedlegge bilde :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabe1703 Skrevet April 22, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2014 Har glemt å vedlegge bilde Ble veldig fint det der altså! blir vell billigere å gjøre det selv å hvis man evt må ta det av å sette på ny :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi010 Skrevet August 25, 2014 Rapporter Share Skrevet August 25, 2014 Gå for 32/38% foran. Da er det vanskeligere å oppdage i og med at det er enda mørkere bak ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg