nismo21 Skrevet April 18, 2014 Rapporter Share Skrevet April 18, 2014 Hei jeg har problemer med bilen, den starter å går fint på tomgang, men ved akselerasjon over 2000rpm så vil den ikke mer, trykker jeg bånn gass så rister bilen noe helt hinnsides, hvit røyk kommer putrende ut også dør bilen på turtallet, når jeg slipper gassen går den fint på tomgang igjen.Har skiftet: Tennplugger, LMM, bensinfilter og luftfilter.Problemet er fremdeles uløst, hadde det vært bensinpumpa hadde jo ikke bilen startet.Men det at bilen dør når jeg gasser kan også være problem med at bensinpumpa gir for mye eller noe.Noen som har svar? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet April 18, 2014 Rapporter Share Skrevet April 18, 2014 Ta en diagnose på bilen ;) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nismo21 Skrevet April 18, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2014 Tenkte å gjøre det men jeg har ikke tid til det, er det noen andre som evt har opplevd det samme ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet April 18, 2014 Rapporter Share Skrevet April 18, 2014 Men du har tid til å bytte en del deler du tror det kanskje er? Jeg opplevde noe av det samme med bilen til faren min Byttet gass spjeldet, ny grunn innstilling, ny LMM og bensinfilter så var bilen ok Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nismo21 Skrevet April 18, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2014 er ikke min bil, å jeg jobber altfor mye til å ha tid til å få den inn for å kjøre test på den, jeg kan godt kjøre en obd scan på den, men må først låne meg det.jeg fant en del olje inne i gasspjeldet, når jeg trår på så høres motoren ut som en traktor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet April 19, 2014 Rapporter Share Skrevet April 19, 2014 Har opplevd noe ala det samme på 1,8, da var ikkje plastslangen inn på gasspjeldet godt nok skrudd til.. Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg