chrisern20 Skrevet April 10, 2014 Rapporter Share Skrevet April 10, 2014 Hei. Hva kan Være grunnen til att bilen ikke reagerer noe forskjell om jeg kobler fra lamda og kobler den på igjen. Lamda er ny. Når jeg koblet fra Tps sensor så går bilen bra på tomgang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 11, 2014 Rapporter Share Skrevet April 11, 2014 Bilmerke, modell og helst motorkode er greit å ha med ved slike spørsmål, ellers vil alt bli bare synsing. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisern20 Skrevet April 11, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2014 Ja jeg har jo den samma bilen jeg som har blitt postet her inne før. Toyota celica t20 97 1,8 7afe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 11, 2014 Rapporter Share Skrevet April 11, 2014 Er umulig for både nye og gamle brukere å huske hvilken bil du og alle andre har ;) Om du allerede har en tråd om dine motorproblemer er det også lurt å fortsette i samme tråd, ikke starte en ny tråd for hver minste ting. Husk også at merkespesifikke spørsmål ikke skal postes under teknisk, men under spesifikt bilmerke og modell. Motorgange trenger ikke nødvendigvis endre seg om man plugger ifra lambdasonden. Kjenner ikke videre til Toyota, men ofte når et 'signal' plugges ifra så vil det ikke være aktivt selv om man koplet det til igjen. Tenning må av og på igjen først. Når det gjelder TPS så kan denne være defekt. Denne kan du måle om du først innhenter data på den, altså motstandsområdet på den. Som sagt kan jeg ingenting om Toyota, men kan være gasspjeld må grunninnstilles. Altså at du forteller ECU når gasspjeld er helt stengt og når det er fullt åpent. Dette leser ECU fra TPS. Flytter tråden din dit den hører hjemme - under Celica ;) Actros 8x8 reagerte på dette 1 Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg