australiaboy Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Hei! Jeg har nå nylig oppdaget en utrolig irriterende ulyd når jeg svinger forholdsvis hardt til høyre med min ford mondeo 2.0. Den kommer bakfra på høyre side, og høres ut som om det er noe som er løst et sted der bak (kanskje i hjulbuen?). Har sjekket om det ligger noen løse deler bak i bagasjerommet, men finner ingenting. Ulyden oppstår bare når jeg svinger til høyre... Er det noen som kan ha peiling på hva det er som kan forårsake denne ulyden? Takker for alle svar! mvh Jørgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Kan være hjullagret, har samme problemet på min saab.. Hører det bare når jeg kjører gris så jeg lar det være.. Jeg tror jeg må bytte hjullageret Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C0bra Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Kan vel være opphengs kula? Siter 84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september. 91 mod BMW 520i Fk automotive !!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 Hadde samme problemet når jeg fikk på nye felgene mine, da var det bare håndbrekk kabelen som hadde løsnet og skrapte borti felgkanten ved hard sving... Klipset den på plass, vips så var lyden borte. Eller kanskje felgen ikke er strammet skikkelig, kan jo prøve å stramme hjulboltene oxo, men ofte er det hjullageret som er synderen... Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
australiaboy Skrevet Mai 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2004 Hvis det er hjullageret som er gått, pleier en ikke da å høre disse ulydene hele tiden, ikke bare når en svinger krappt til den ene siden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Mai 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2004 Pappa hadde det samme problemet på bilen sin, leverte bilen på versted og de sa det var for lite olje i et av hjullagrene bak hvis jeg husker rett..de skifta oljen og lyden forsvant Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg