CalibraT Skrevet April 3, 2014 Rapporter Share Skrevet April 3, 2014 Skal kjøpe meg ny bil nå, og det står mellom A3 2.0 TDI Quattro eller Golf 7 2.0 TDI 4-Motion. Begge bilene blir godt utstyrt. Jeg har et tak på ca 500 000,-. Jeg har prøvd Golfen og ble positivt overrasket over hvor god den var å kjøre. Skal prøve A3 snart. Ut i fra det jeg kan se på bildene virker sportsstolene i Audien veldig bra, med korsryggstøtte, uttrekkbar knepute, osv. Golfen har så vidt meg bekjent ikke den kneputa. Jeg kommer til å bruke mye tid i bilen, så det er en forutsetning å sitte godt. Det står mellom de to, så jeg trenger ikke alternativer. Har noen erfaringer med noen av de? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flatpedal Skrevet April 19, 2014 Rapporter Share Skrevet April 19, 2014 En Golf i den prisklassen får et fryktelig verditap. A3 ikke fullt så ille, hadde derfor tatt den. Siter Klikk Liker ute til høyre hvis du liker dette innlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg