Gå til innhold

Led til park passer ikke

Ranger emnet


mabe1703

Anbefalte innlegg

Hei, tenkte jeg skulle sette inn led i mine parklys, og fikk i dag disse pærene som jeg bestilte: http://bilbelysning.no/produkt/led-parer/t10-w5w-ba9s/t10-6smd-led

 

Problemet er at de ikke passer, pga at de er for store til å gå igjennom hullet til disse lyktene: http://www.partsandretards.no/belysning/lykter/audi/a4-b5/frontlykter/depo-facelift-hovedlykter-99-01_1

 

Dermed er lurer jeg på om noen evt har slike lykter der de har plassert 6000k led pærer i som passer?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk;) får evt prøve disse hvis jeg ikke får taki non 6000k som passer bedre:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg brukt samme type LED pære på min første A4 (B5), min andre A4 (B5), en Golf 4 og en A6. Jeg har ikke tatt bilde av LED lyset på A4, men jeg fant et bilde av A6 med LED. Som jeg bruker nå idag. De pærene ser slik ut. 

 

Ytterst lyser blinklysene (US modul) 6000K xenon i linse. Og 6000K park innerst mot grillen

139616596924118600_resized.jpg?width=192

Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hk
Prosjekt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg brukt samme type LED pære på min første A4 (B5), min andre A4 (B5), en Golf 4 og en A6. Jeg har ikke tatt bilde av LED lyset på A4, men jeg fant et bilde av A6 med LED. Som jeg bruker nå idag. De pærene ser slik ut. 

 

Ytterst lyser blinklysene (US modul) 6000K xenon i linse. Og 6000K park innerst mot grillen

139616596924118600_resized.jpg?width=192

Har bestilt de du linka nå;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår