chrisern20 Skrevet Mars 23, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2014 Hei folkens. Hva kan det være når det kommer rar lyd fra motoren når jeg styrer med rattet når jeg står stille. Og motoren kveles nesten. Takker for alle svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mars 23, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2014 Lite servo olje Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mars 23, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2014 Det kommer en rar lyd fra kaffekoppen min, hva kan det være? Vi trenger mer opplysninger enn bare en "rar lyd" :) Aller helst en video, da lyder kan tolkes forskjellig av alle. Men sjekk servo olje nivå og stramminga av viftereim/multireim. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg