Bilglad123 Skrevet Mars 16, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2014 Som tittelen sier så lurer jeg på om det er noen god førstebil. Bilen jeg ser på er ein 2000 modell med 170 hk. Lurer også på hvor dyr forsikringen bilr for ein 18 åring med 0% bonus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet Mars 16, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2014 Når det gjeld forsikring kan du høyre med Volvia, dei var iallefall litt billege for eit par år sidan. Dei forsikrar bare Volvo og Land Rover, kanskje Range Rover også. Forresten så begynnar alle med 20% bonus. Kilometerstanden bør ikkje være for høge på den s80en, iallefall viss du går for automatgir. Som førstebil bør du gå for manuell girkasse, Viss det er automatgir, så er dt viktig at det er skifta olje og filter på automatkassa etter intervala. Servicehistorikken er viktige. Du kan jo ta ein kikk på S60, eller blir den for liten? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Mars 17, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2014 170 hk på en 18-åring blir nok dyrt uansett forsikring, så du bør sjekke litt rundt. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre E Olsen Skrevet Mars 17, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2014 Eika sko ha 8700 for 2003 modell i fjor, 19 år da men æ er ikke særlig stor forskjell, delkasko Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre E Olsen Skrevet Mars 17, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2014 Men eg fant ut att det ble alt for dyrt med vedlikehold att eg sa det i fra meg og kjøpte mondeo, hehe :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg