Adrian Ingebrigtsen Skrevet Mars 10, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2014 Hei, Jeg har en audi a4 b8 avant. Denne er uten grøftelys og dette ønsker jeg og sette i, men når jeg ser på sider på nette er det noen typer som er til sedan og andre til avant. er det noen som vet forskjellen? har det noe og si hvilke jeg kjøper? på møller viste de ikke om det var noen forskjell. ( også om noen vet om ledningsnettet ligger klart? hadde det vært fint å vite Takk for alle svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mars 10, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2014 Det er ikke noen forskjell på sedan og avant.Ledningsnettet ligger ikke klart. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adrian Ingebrigtsen Skrevet Mars 10, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2014 Takk :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Mars 18, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2014 http://www.kufatec.de/shop/de/Audi/A4-B8/8K/Nachruest-Set-Nebelscheinwerfer-Audi-A4-8K Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg