nismo21 Skrevet Mars 5, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2014 Hei jeg har lett lenge nå etter workshop manual/service til Honda HR-V 2000modellenEneste jeg har funnet hittil er til CR-V, noen som vet hvor jeg kan få lastet den ned evt.Haynes har den ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jägermeister Skrevet Mars 5, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2014 http://downloads.hondatech.info/Auto/Manuals/HR-V/Honda%20HR-V%20ESM.ZIP Pakk ut og kjør Setup, så gå til Start -> Alle programmer -> Honda ESM og kjør Honda ESM HR-V 2000. Kan hende at du får opp en feilmelding, bare trykk ok og så FIle -> Open, naviger til mappen du pakket den ut i og åpne filen HHRVE.M14 Siter Kvalitetsdeler til de fleste bilmerker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nismo21 Skrevet Mars 6, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2014 Fungerer ikke, eneste feil jeg får opp er at programmet ikke finner Esmview.exe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jägermeister Skrevet Mars 6, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2014 Kjør Setup i kompatibilitetsmodus for Windows XP (høyreklikk Setup, klikk egenskaper, klikk kategorien "Kompatibilitet") Siter Kvalitetsdeler til de fleste bilmerker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nismo21 Skrevet Mars 6, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2014 Takker =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg