axman Skrevet Februar 27, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2014 Noen som vet om en diagnosescanner som fungerer bra på Nissan? jeg har en 2007 mod navara d40 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Februar 27, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2014 Vil du kun lese ut og slette feilkoder? Eller er det mer du også vil gjøre? Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axman Skrevet Februar 27, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2014 Det blir for og finne hvor eventuelt feilen er , rette denne og slette feilkode. hadde feil på abs føler akkurat. hadde vært fint og kunne se hvem av de 4 som var ødelagt ved og bare koble til en skanner. jeg har en autel vag 405 til fruens Audi som jeg prøvde men den fant ingen feil. Er jo massevis av disse på for eksempel ebay, men vet jo ikke hvor bra disse er på en navara Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Februar 27, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2014 Rette en feil klarer nok ikke en maskin, den jobben må du ta selv Men søke og slette feilkoder klarer de fleste. Bare du finner riktig maskin til din bil. Hva med service lamper? http://www.bildiagnosebutikken.no/bildiagnose.html Kryss av for riktig merke på venstre side så får du opp de som passer til bilen din Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axman Skrevet Februar 27, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2014 tenkte og rette feila selv ja, takk for tips Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Februar 27, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2014 Ta gjerne kontakt med butikken om du vil vite mer. Koselig person å snakke med. Han vil nok finne riktig maskin til ditt bruk da Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 27, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2014 Når du tok diagnose med din Autel 405, gikk du da først inn på ABS-systemet før du tok diagnosescan (ved feil på ABS-sensoren)? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axman Skrevet Februar 27, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2014 hvis jeg velger Audi vw så får jeg bare link error. jeg må velge alternativ 2, obd2 da får jeg ikke disse alternativene da byner den bare og søke og kommer fram til at det ikke er lagret no feil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 27, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2014 Ok. Jeg har selv Autel 405 og har brukt den på forskjellige bilmerker, får da opp menyene. Mulig din Nissan kjører en protokoll som 405 ikke støtter, men antar det er CAN-BUS? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw67 Skrevet Juli 2, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2014 Kjøpte denne til nissan her for noen uker siden: http://posytron.no/produkt/biltilbehor/bildiagnose/icarsoft-i810-bildiagnose-scanner Den fungerer fint. Den er universal, men de hadde til flere merker også. Jeg leste av feilkoder og fikk slettet disse vertfall :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juli 2, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2014 Har du tilknytning eller interesser i Posytron siden du bumper masse gamle tråder med Posytron-reklame? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw67 Skrevet Juli 2, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2014 Nei, har nok ikke det :) Men har kjøpt mye "bilrelatert" derfra, vertfall når jeg skulle diagnotisere biler relatert til et bilverksted jeg fikk i oppdrag om. Ellers har jeg ikke noen annen erfaring med dem, men bildiagnosene kan jeg stå inne for hos de. Men ang bildiagnose til Nissan. Fungerer denne Autel 405 til eldre modeller (1991 - 1999)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juli 2, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2014 Autel 405 tar mange protokoller, har selv brukt min på eldre (2001?) Nissan - med hell. Den hadde ISO-protokoll, ikke CAN. Autel 405 er foresten en gammel og utgått modell. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg