safoll Skrevet Juni 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Solgt! :D :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaupz Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Bare et lite spørsmål, hva fikk du for bilen din? Jeg skjønner ikke at disse bilene skal være så vanskelig å selge. Både min og din er jo utrolig fine biler..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Juni 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 Originally posted by gaupz Bare et lite spørsmål, hva fikk du for bilen din? Jeg skjønner ikke at disse bilene skal være så vanskelig å selge. Både min og din er jo utrolig fine biler..... Hei! Den ble solgt for 95000,- Hadde annonsert den til 100k, men fant etter hvert ut at det var et gåent hjullager bak og hull i eksospotta, så den gikk litt billigere. Er vel ikke utseende og kjørekomfort det går på i dag, men motor.. (?) :rolleyes: Var ihvertfall godt fornøyd med min... Lykke til videre med salget av din ihvertfall, håper student-tilværelsen din blir litt bedre økonomisk snart. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaupz Skrevet Juni 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 Fikk faktisk solgt bilen min idag jeg. Så nå er jeg litt bedre stillt økonomisk. :D Veldig mange som var interessert, men få som faktisk hadde pengene. Men nå er jeg en glad mann og kjøper av bilen min en glad mann. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg