Pekaa Skrevet Februar 18, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2014 Heisann! Turboen min er gått til helvette så jeg trenger ny, tenkte og kjøpe brukt men finner ingen brukt med samme motor kode, har dette noe og si? Har stage 2 fra BSR vurderte K04 turbo, men er det mere ting man må bytte da? Har flow filte, sport eksos og chip idag. Eventuelt kjøpe på ebay? Erfaringer noen? Har AWT, er passat 1.8T foresten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Februar 18, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2014 Jeg har hørt mye negative ting om ebay turboer. "Er en grunn til at de er billige" sier dem. Men du får jo så klart det du kjøper. Bildeler.no selger turbo til bilen din for 6000kr ;) Det er da helt nye, ikke overhalte turboer. Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet Februar 18, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2014 Bytt oljetilførselsrøret til turboen også, mange turboer som har havarert fordi røret er tett. Er jævelig varmt rundt der røret går, så når du stopper motoren ligger olja der å koker lenge. Da kokser olja igjen røret. Olje og filter må selvsagt også byttes sammen med turboen. Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy001 Skrevet Februar 21, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2014 Hmm. Hvorfor ikke overhale den du har? Min far har drevet med turbo siden tidlig 80-tall og er ikke dyr på slikt. Send en PM hvis interessant. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pekaa Skrevet Februar 27, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2014 Endte opp med og kjøpe fra mekonomen :) vet du om noen som tar pant på turbo? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy001 Skrevet Februar 27, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2014 Altså, betaler pant for den gamle? Nei det vet jeg ikke. kanskje GIK på Kongsberg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pekaa Skrevet Februar 27, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2014 Altså, betaler pant for den gamle? Nei det vet jeg ikke. kanskje GIK på Kongsberg? Ringer og hører imorgen :-) takk for tilbakemelding! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg