Gå til innhold

Biltreff i bergen 12april!!!!!!

Ranger emnet


golk killer

Anbefalte innlegg

Må bare bli bra!!! håper det kommer litt staylete biler og ikke sånne pappa biler!!

 

Det skulle vist være MC\Bil Treff!!

 

Gøyt når det skjer noe for bilinnteriserte ungdom!!

 

Purken er jo helt idiot!! det er jo bedre at vi holder sånne treff istede for å gå drive med stoff og faen skap!!

 

jaja det er jo bedre at de tar oss istede for narkiser osv!!

 

angry

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

treffen som var/skulle være i loddefjord den 11 april.. hvor i helsvette var den?? sto på vestkanten jeg og vente.. men nei.. kom en del folk..men de stakk like fort som de kom.. og jeg rakk ikke å henge meg på..(var inne i butikken,ble innesperra av ei gammal fitte kjærring, og ellers meget trangt) hver gang jeg skulle kjøre ut etter div rånere...

 

så nå lurer jeg.. hvor var egentlig den jævla treffen??

for på vestkanten var den så langt i fra..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by The cowboy

så nå lurer jeg.. hvor var egentlig den jævla treffen??

for på vestkanten var den så langt i fra..hehe [/b]

Du var nok seint ute da... Vi ble jaget av politiet setter ca. 20 min... Flyttet oss til IKEA i karavane... Morsomt!! :)

The ONLY M3 CSL in Bergen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by M3 CSL

Du var nok seint ute da... Vi ble jaget av politiet setter ca. 20 min... Flyttet oss til IKEA i karavane... Morsomt!! :)

 

 

typisk min flax det..hehe.. men jeg sto på esso fra ca kvart over 8 til rundt halv 11 trur jeg.. kjørte litt rundt og men..

så at vestkanten hadde sperra p-plassen som var tiltenkt treffen :(..så jeg måtte bare pent vente til noen kom og jeg kunne spørre hvor nå!!

 

jaja.. ingen fare skjedd.. men til neste gang.. bruk lagunen.. litt lettere der..selv om taket er sperra så er det en del steder å stå på hvertfall..hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår