yosi4 Skrevet Februar 17, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2014 hei! skal etter beste evne forsøke å forklare problemet mitt å se om jeg får noe svar. jeg har justert clutch pedal+luftet den,nå har jeg ønsket vandring samt att clutchen tar ca midt på pedalen. men nå er clutch pedal en smule hard å usikker på hvordan jeg merker om clutchen ligger på under kjøring?.vill ikke slite den unødvendig fort.har forsøkt å gi bånn gass i en bakke og ikke noe unormal stigning av turtall,har også forsøkt å sette den i første gir på en sletta å ruse bilen..betyr dette att den ikke ligger på? eller hvordan kan jeg teste om alt er ok? Siter Don't follow me, I'm lost too.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Februar 17, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2014 Så lenge den ikke slurer ved hardt pådrag er det, tut og kjør :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg