*bucks Skrevet Februar 11, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2014 Kjøpte meg nye frontlykter til min Audi A4 B5, men der er noen lyspærer som er gåene til lysringene (aka angel eyes) som jeg trenger, men aner ikke hva de heter eller hvor jeg kan få kjøpt de. Noen som har peiling? Slenger med to bilder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iver1234 Skrevet Februar 11, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2014 Hmm. Dette var en merkelig lyspære! Kanskje du kan finne ut hvilken det er, ved å skrive inn reg-nummeret til bilen på biltema.no, så viser biltema om det er noen pærer de har, som passer til bilen. http://www.biltema.no/no/Bil---MC/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Februar 11, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2014 Det er uoriginale lykter, så tviler på han får opp noe om han søker opp skilt nr på biltema eller et annet sted Men om du ser bak på lykta så bruker det å stå hvilke type pærer det er i lykta. Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*bucks Skrevet Februar 11, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2014 Finner ingenting bakpå lyktene, er brukte lys så kan være det har gått bort med tiden! Men uansett så er 2 stk av denne typen lyspære som lyser hver "ring" på lyktene. Ingen andre som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 12, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2014 Det der er to lysdioder (LED), de kan du lodde ut og lodde inn nye. Det holder med en tråd om dette emnet, rediger heller trådtittel ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*bucks Skrevet Februar 12, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2014 Det der er to lysdioder (LED), de kan du lodde ut og lodde inn nye. Det holder med en tråd om dette emnet, rediger heller trådtittel Den er god, ingen som selger slike da? Er jo litt rart siden de hører til noen frontlykter som selges på nett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Februar 12, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2014 http://www.ebay.com/itm/100PCS-5mm-Super-Bright-Round-White-LED-Lamp-35-000mcd-Whole-sale-Price-/290863761778?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item43b8d4c972Kjøp 100stk, så har du en stund ;) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 12, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2014 Du kan jo høre med de der lyktene er kjøpt, gjerne de har. Om ikke så kan du lodde inn nye LED, husk bare riktig spenning, farge, samt riktig polaritet når de loddes inn (loddes riktig vei). En ting du kan sjekke først er om de lyser om du bytter om på ledningene (pluss- og minusledning) inn til pæra. Som sagt, LED er polaritetsavhengige Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*bucks Skrevet Februar 12, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2014 Du kan jo høre med de der lyktene er kjøpt, gjerne de har. Om ikke så kan du lodde inn nye LED, husk bare riktig spenning, farge, samt riktig polaritet når de loddes inn (loddes riktig vei). En ting du kan sjekke først er om de lyser om du bytter om på ledningene (pluss- og minusledning) inn til pæra. Som sagt, LED er polaritetsavhengige Har kjøpt de brukt skjønner du, så har ikke anelse hvem jeg skal spør. Har sett lyktene til salgs på ebay og sendt de melding uten å få svar. Loddutstyr/kunnskap har jeg heller ikke, så sitter litt bom fast. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 12, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2014 Som jeg sa, prøv å bytte om på ledningene til pæra. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*bucks Skrevet Februar 13, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2014 Da fikk jeg omsider funnet ut hva denne mystiske pæren var! Den heter så mye som DLD W2Wa Link: http://www.amazon.co.uk/BULB-T-SHAPE-WITH-INTEGRATED-RESISTOR/dp/B002DPA9KG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 13, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2014 Men, har du prøvd å snu polariteten på pæren??? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*bucks Skrevet Februar 13, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2014 Men, har du prøvd å snu polariteten på pæren??? Nei, det har jeg ikke fått gjort ennå. Får prøve det når jeg er hjemme ikveld, så kanskje jeg slipper å bestille nye pærer :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 13, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2014 Jepp. Om pluss og minus byttes om på lysdioder (LED) så vil de ikke lyse. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg