Fredrikaa Skrevet Februar 8, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2014 Jeg har en Passat 3c 2007 modell og lyktespylerene kommer ikke ut fra fangeren. Kan det være lyktespyler pumpene som er defekte eller er det også en motor som gjør at disse skal komme ut? Og hvordan bytter jeg eventuelt dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Februar 8, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2014 Den var deffekt på min. Skrudde av fronten og byttet den selv på relativt kort tid. Den sitter i tanken foran på høyereside og er enkel og bytte. Kjøpte spyleren på ebay her. http://www.ebay.com/itm/AUDI-A4-A6-A8-TT-VW-BEETLE-TOUAREG-GOLF-JETTA-Passat-EOS-HEADLIGHT-WASHER-PUMP-/150800377299 OBS: Sjekk forøvrig sikringen din først. Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrikaa Skrevet Februar 8, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2014 Takk for svar. Jeg har prøvd å bytte sikring, men den ryker med en gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Februar 8, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2014 Da er det helt sikkert kortslutning i defekt pumpe. Quattro73 reagerte på dette 1 Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg