snoop Skrevet Februar 1, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2014 er det noen som har erfaring med pioneer sine spillere med innebygd handsfree? funker dette bra eller er det ikke verdt pengene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Februar 1, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2014 I min forrige bil brukte jeg denne: (Pioneer DEH 8400BT)http://www.pioneer.eu/no/products/archive/DEH-8400BT/page.html Meget fornøyd med handsfree biten. De jeg snakket med hørte meg klart og tydelig. Selv om jeg har diesel bil Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet Februar 1, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2014 Eg har pioneer AVH X3500DAB og den innebygde handsfreen er super, den svarer automatisk setter musikken på pause og lyden er veldig god også for de i anndre enden. Etter du har koblet opp tlf til spilleren første gangen kobler den seg automatisk opp hver gang du skrur på spilleren. Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Februar 1, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2014 Eg har pioneer AVH X3500DAB og den innebygde handsfreen er super, den svarer automatisk setter musikken på pause og lyden er veldig god også for de i anndre enden. Etter du har koblet opp tlf til spilleren første gangen kobler den seg automatisk opp hver gang du skrur på spilleren. Det samme gjorde min spiller. Var bare å sette seg i bilen. Mobilen og spilleren koblet seg automatisk sammen. Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg