Wrijey Skrevet Januar 30, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2014 Mårn! Etter trofast tjeneste frå 2006 til dags dato har mitt ekstra ryggelys fungert supert. Men når eg opna lykta for første gang idag for å spa ut eit lite lass med salt som har samla seg, såg eg at alt av innmat i lykta var "rustet" i filler. Så eg har bestemt meg for å pensjonere den stakkars lykta til fordel for ei/to nye. Lykta står litt innafor og bak høyre bakhjul og mottar derfor alt av drit som blir kasta frå dekket. treng derfor ei lykt som tåler ein del... hadde eg vist navnet på den eg har hadde det vert fristande å kjøpa lik men ein oppgradering er vell på plass :) Erfaringer mottas med takk! :) Siter -03 Golf 1,9TDI-97 Vectra B 1,8 (hugget med øks) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Januar 30, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2014 Disse kan jeg anbefale på det sterkeste. Ett vanvittig lys som lyser halvlangt og kjempe bredt.Har 2 slike på bilen min koblet som arbeidslys. Kanskje noe stiv i prisen, men definitivt verdt det. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Januar 30, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2014 Støtter Jesper1201. Har bygget flere biler på jobb med sånne som arbeidslys. De lyser noe helt j****. Så monterer du de som ryggelys får du bra med lys :) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrijey Skrevet Januar 30, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2014 Var jo langt under prisen eg har sett for meg:) brutter'n fikk nett montert ryggelys på advensisen, sykt bra lys, men 1500kr per lykt. Tynne og litt lange, og bygger lite i "høgda" (golfen er lav nok som det er :) ) Er dei skikkelig tette? Siter -03 Golf 1,9TDI-97 Vectra B 1,8 (hugget med øks) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Januar 30, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2014 33 W LED lykt med 11 LED. Til 4x4, varebiler, anleggsmaskiner mm. Utmerket som ryggelys, arbeidslys mm. Fra 10 til 30 V spenning. Aluminium hus. Vanntett IP67. 160 x 99 mm. Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrijey Skrevet Januar 30, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2014 Måtte slå opp i IP systemet men så det nå ;) Siter -03 Golf 1,9TDI-97 Vectra B 1,8 (hugget med øks) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Januar 30, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2014 Men du skal ha de/den på en golf? Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrijey Skrevet Januar 30, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2014 Det var planen... må vurdere om dei blir litt store Siter -03 Golf 1,9TDI-97 Vectra B 1,8 (hugget med øks) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Januar 30, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2014 Golf 4? Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrijey Skrevet Januar 30, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2014 riktig Siter -03 Golf 1,9TDI-97 Vectra B 1,8 (hugget med øks) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Januar 30, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2014 Har ikke den 2 originale ryggelys originalt? Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrijey Skrevet Januar 30, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2014 kan tolkes på den måten... eller at den har to røde markeringslys og to kvite som blir aktivert til advarsel om at føreren sitter bilen i revers uten å se noe :) sikkert godtnok i byen der ein har gatelys over alt men ingenting slår ekstra lykter :) Siter -03 Golf 1,9TDI-97 Vectra B 1,8 (hugget med øks) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Januar 30, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2014 Jeg hadde selv hatt en Golf 4. Hadde ikke problem med ryggelyset men jeg satte inn 2 kraftige LED CREE pærer som ryggelys. De lyste opp veldig mye. Så du har ikke vurdert det da? En del billigere, ser bedre ut og er lovlig ;) Pæra til venstre på bilde under er LED Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrijey Skrevet Januar 30, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2014 Kunne være vert eit forsøk :) husker du sokkel og wattstyrke? Har ekstralykta montert enda, utrulig at den funker enda så mye salt som var i den og så gammel som den er med orginal lyspære! så bytta pære og limte lykta sammen igjen idag:P så den holder nok midlertidig, vil ikkje fjerne ledninger i tilfelle det blir for lite med ledlyspærer, har sett folk som har montert xenon i ryggelysa og, men ein kan jo ikkje sitte i 2 min å vente på at alt skal bli varmt før det blir lys når ein skal rygge Siter -03 Golf 1,9TDI-97 Vectra B 1,8 (hugget med øks) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Januar 30, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2014 Xenon ryggelys av god kvalitet tenner seg på 10sek +/-. En kamerat har det på en BMW. Det lyser også bra, og lyser fort opp. Husker ikke helt hvilken sokkel det var på ryggelyset. Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg