pekvarno Skrevet Januar 29, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2014 Hei.har en toyota avensis 2006 modell som nå gir i fra seg en kakklende lyd når jeg svinger,uhavhengig om jeg svinger til høyre eller venstre. Lyden høres best når jeg har sving og veldig lav fart, høres ut som om lyden kommer fra venstre side. Jeg tror kansje det er drivknute, hva tror dere?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoop_G Skrevet Januar 29, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2014 Høres ut som drivknute ja, eg hadde samme greiene på min. Skifta drivaksler og wops, borte vekk. Siter Opel Omega 3.0 MV6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pekvarno Skrevet Januar 29, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2014 Da er det bare å skifte den ytre delen da? Se link. http://www.skruvat.no/Leddsett-drivaksel-P32153.aspx Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoop_G Skrevet Januar 29, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2014 Det kan du ja=) Siter Opel Omega 3.0 MV6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satanoperca Skrevet Februar 20, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2014 jeg skal gjøre samme jobben selv snart fant ut at det er forskjell på innvendig og utvendig tanning , jeg sjekket bilnr på mekonomen fant ut tanningen der sjekker på ebay fant leddet der til noen hundrelapper med frakt ..men tenkte ikke på skruvat...men sjekk om du får riktig tanning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg