chrisern20 Skrevet Januar 27, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2014 Hei folkens. Etter litt googling om ujevn tomgang, så leste jeg att noen hadde vasket gasspjeld huset med white sprit. så det gjorde jeg også. når jeg monterte den på og starta bilen, så rista hele bilen, potta hørtes ut som lokomotiv tog og det ryker som bare det. ser ut som bilen er sykt sliten. Hjelp hva kan jeg gjøre for å fikse dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Januar 28, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2014 Sånn som dette? :P Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisern20 Skrevet Januar 28, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2014 jepp og ryker enda mere når jeg kjører, har du noen tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Januar 28, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2014 Bilen på videoen er bilen til faren min. Vi skrudde mye på den i 2013. Ble byttet tennplugger, byttet gass spjeld + ny grunn innstilling fra møller. Vi gikk over slanger for falsk luft. Nytt luftfilter. Annen motorstyring. I følge feilkodene møller leste ut var LMM i orden. Ingenting hjalp. Men da vi byttet bensinfilteret (som hadde dato stempling 05.99) + nytt LMM så gikk bilen pent igjen. Litt host, men da vi fikk kjørt på og presset den litt så ble den bra. Og nå idag går den bra. Så første tips er, les ut feilkoder. Det kan stå der. Får du ingen feilkoder som vi hadde så blir det nesten bare å ta en god service. Bensinfilter, luftfilter. Sjekke LMM f.eks. Forhandler kan også lese ut verdien på eksosen. Da vil dem finne ut om blandinga er OK. Utifra det kan de gi deg noen tips på hva som kan være feil Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
otis Skrevet Januar 29, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2014 Hvilken bil er det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg