andre78 Skrevet Januar 22, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2014 Bytta girolje for ca 14 dager siden og no plutselig i dag var det en del girolje under bilen. har ikke vert noe for i dag. når jeg såg under bilen så var det girolje både framover og bakover fra girkassa. nett som olje var blitt kasta rundt. pakning eller noe som kan være gåen???? vanskelig å bytte? eller kan det være noe annet? sjekka hvor mye olje som manglet ved å etterfylle. ca 0,4 l. (før det rant ut nivåpluggen.. Brukte castrol syntrans transaxle 75w-90. a6 2.5 tdi r5 avant 1996 manuell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollie1982 Skrevet Januar 22, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2014 Bytta til ny pakning på plugg? Ikke dratt til for hardt så du har fått en sprekk i kassa? Siter Prøvd mye rart, men ingenting slår bakhjulstrekk med sperre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre78 Skrevet Januar 22, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2014 var ikke pakning der. bare pluggen. skal det være det på dissa. ikke skrudd for hardt nei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollie1982 Skrevet Januar 22, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2014 Pleier å være en kobberpakning på de.. ;) mulig det ikke er det på audi, men syntes det er litt merkelig å.. :) Siter Prøvd mye rart, men ingenting slår bakhjulstrekk med sperre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre78 Skrevet Januar 22, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2014 nesten sikker det ikke var. eller skal være. mulig jeg har strammet for hardt eller for lite??? hadde jo ikke momentnøkkel. skal være 35nm. men hvor hardt er dette ? stramme alt en kan eller bare stramme inntil??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollie1982 Skrevet Januar 22, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2014 Ikke alt en kan ihvertfall. . Og heller ikke bare inntil.. beste er sånn momentstav.. jeg pleier å skru det inntil jeg og ca. En kvart omdreing til.. Siter Prøvd mye rart, men ingenting slår bakhjulstrekk med sperre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg