keon2k Skrevet Januar 19, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2014 Hei! Selger en LIB-15" D2 subwoofer fra LIB (lydibilen) på 1500WRMS / 3000W - 2x2 ohm. Den er brukt i ca. 1 time, bare for å prøve den. Så den er enda ikke innspilt. Skal ha meg en 18" ettersom jeg har varebil, så tenkte å ha noe større Denne subben har fått gode tilbakemeldinger på siden til lyd i bilen, og vunnet DB-drag konkurranser osv.. Selges for 1800kr, kan sendes i posten (kjøper betaler frakt) Holder til i Bergen. - kan nåes på 988 09 264 (sms? ringe?) - pm og på mail: thomas@ferdinand-service.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 19, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2014 Igjen... Husk prefiks iht. reglene for kjøp og salg - som er klistret øverst i alle kjøp & salg fora ;) Regler for kjøp og salg. Les dette før dere poster! Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Januar 19, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2014 Synes du aldri får bestemt deg jeg ;) Har sett tråden din på bilstereoforumet. Hvor mange elementer har du prøvd nå? Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keon2k Skrevet Januar 19, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2014 Hehe. Sant så sant, har bestemt meg nå. Går for 18" nå :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Januar 19, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2014 Så du velger å gå for en 18" istedenfor en 15"? Og tror det vil løse lyd problemet ditt? Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keon2k Skrevet Januar 19, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2014 Nei, lydproblemet er dårlig subkasse. Skal få custombygget kasse eller bygge selv. Kassen jeg hadde er 9 mm kryssfiner plater. Skal bygge i 22mm mdf. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg