Mr turbo Skrevet Januar 16, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2014 Har en gammel 92/93 audi 80 stv som mest sannsynelig har gåen topp pakning, for og gjøre det kort legger jeg ikke mer ut om det, spørsmålet mitt er: Lettest for meg er vel og hugge den for 3000, slipper også garantert årsavgift, men hvis jeg selger den som rep. objekt/delebil kan jeg ta litt mer for den (den har mye nye deler til langt over nevnte beløp) jeg lurer da på om jeg avskilter bil og selger den, dersom ny eier vil reparere den, må han vel betale årsavgift for og få ut skilter? jeg vil gjerne selge hele bilen til en person fremfor hugg, da bilen egentlig er bra nok for mer tid på veien, og jeg får litt mer enn 3000 for den. Eneste som da bekymrer meg er dette med at jeg ikke vil ha årsavgift på den. Hvordan løser man sikkert dette? Jeg stoler overhodet ikke på noen fremmed folk etter flere hendenser tidligere. Håper noen har noen lure svar!! Siter Bmw 530i v8 1996 gobilen200sx 1993 solgtVento 1992 1,8cl restaureres740glt 1990 2,3 16v solgtNissan primera 2000 solgt og dynget Audi 80 1993 bruksbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Januar 16, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2014 Personen som står på bilen over nyttår får jo årsavgiften. Så en enkel måte du kan gjøre er å finne ut prisen på bilen, også legger du til årsavgiften. Så nye eier betaler for bil, og årsavgift. Så får du årsavgiften og betaler den for de pengene han ga deg. Problem løst Rsele reagerte på dette 1 Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg