Madura2 Skrevet Januar 9, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2014 Hei I følge verkstedet er den en rygge sensoren min bak defekt og det kostet rundt 4000kr å bytte den, kan få tak i en brukt en i riktig farge for noen hundrelapper men lurer på om det er noen som vet om det er vanskelig/mye arbeid å bytte denne selv? Takknemlige for alle svar :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passat05tdi Skrevet Januar 9, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2014 Jeg byttet 2.stk ryggesensorer på min Passat 05mod sedan. Var ikke noe vanskelig Kjøpte sensorene på ebay, ferdig grunnet. Kosta ca 500kr for 2.stk Jeg tok av bakfangeren. Tror det var 2 skruer i hver bakre hjulbue, 2 skruer under hver baklykt, og 3 skruer på undersiden av fangeren. Sensorene er festet med klips i fangeren, med en kontakt på. Ikke noe problem å bytte ryggesensorer selv Mulig det går å bytte de uten å ta av bakfangeren også?? Fant en guide til stasjonsvogn her: http://www.volkswagenforum.co.uk/f20/2007-passat-estate-rear-bumper-removal-3248.html Quattro73 reagerte på dette 1 Siter VW Passat 3bg Highline 1.9 tdi 2005mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Madura2 Skrevet Januar 10, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2014 Tusen takk for hjelpen, da prøver jeg å bytte selv :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg