rs4sport Skrevet Januar 6, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2014 Hørte forleden dag en ulyd som jeg er usikker på hva er.. Kanskje noen har vært borti den lyden før..? https://www.youtube.com/watch?v=BdBnK6NNOlo se video.. Eksos er ikke montert. Kun 3" downpipe.. Det er en Tsch tsch tsch tsch lyd.. Har også ett problem ang. ladetrykk... Har 0 ladetrykk.. Lurer på om det kan være turbo/Wastegate.. Dette har jeg ikke fått sjekket skikkelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Januar 6, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2014 Sjekk armen på wastegaten. Den bruker å sette seg fast. Da vil du få null ladetrykk Var ulyden der før du demonterte eksosanlegget? Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs4sport Skrevet Januar 6, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2014 Ja, var det jeg og tenkte at det kan være.. Desverre får jeg ikke sjekket før tidligst i morgen, men ang. eksos så kjøpte jeg bilen for ikke så veldig lenge siden og eksosen kommer i posten i slutten av uken. (brukt foreløpig). Så kan ikke si noe om når lyden har kommet. Men den skal ikke være der ihvertfall.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cigaro Skrevet Januar 7, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2014 Hørtes nesten ut som reimlyd.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Januar 7, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2014 Lyden kommer nok fra en av spenn- eller løperullene til en av reimene. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs4sport Skrevet Januar 7, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2014 Ja.. Synd forrige eier var så lite seriøs at han skrev i annonsen at registerreim osv var skiftet nylig.. Høres lite sånn ut da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Januar 7, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2014 Det er ingen ting i veien for at det stemmer, denne lyden kan komme fra F.eks lageret på dynamoen og det er ikke noe som kontrolleres eller byttes ved reg.reim bytte. Jeg vil tro det er spennrulla til multireim, men det finner du ut først ved grundigere ettersyn. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs4sport Skrevet Januar 7, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2014 Ja, når jeg tenker meg om så er det riktig hehe,. :) Takk for svar! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg