PetterJacobsen Skrevet April 11, 2004 Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 Tja, hvor skal jeg begynne... Jeg vurderer å selge min nylig innkjøpte 80/90 quattro. Bilen trenger litt kjærlighet, men er i grunn er ganske rå bil. Den trenger noen nye foringer osv. Det er ikke mye rust, men den ene bakskjermen har vært bulka så den er ikke så fin. Er faktisk et hull rett over venstre baklykt. Bilen er bygd av Trond Gulbrandsen og har en 1991 2.3 20V R5 motor med ca 185hk. Den har også Golf 1 hjulbuer, så den er breiere enn en vanlig Audi 80/90. Den ene hjulbua her en liten bulk helt nederst, men den skal være ganske enkel å slå ut. Bilen skal visst også ha et komplett Audi 90 Coupe interiør. Interiøret er veldig fint. Det er høyttalere i bilen, men ingen radio/cd-spiller. Det følger også med et ekstra senkesett. Bilen er i grei bruksstand (lav og stiv...), men trenger litt kjærlighet. Mer kan sees her: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?s=&threadid=3547 Grunnen til at jeg muligens vil selge er at jeg har kommet over et S2 coupe prosjekt. Kan desverre ikke fortelle mer om den ennå Send PM!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet April 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Bilen er fortsatt til salgs... Gratis medlemskap i VW/Audi klubben følger med på kjøpet;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolkestadRacing Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 er bilen godkjent med den motoren?? Pris? Siter Driving Is Noting Without Control -Audi A4 Turbo Quattro xGolf IV gti turbo (taket og kondemnert) xGolf 2 gti turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Mai 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2004 er bilen solgt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet Mai 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2004 Bilen er solgt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg