awt Skrevet April 11, 2004 Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 Siden jeg føler det er et ganske avslappet forhold til warez her, så lurer jeg på: Er det noen som har Autoroute 2004 med detaljerte kart over hele Norge, ikke bare Oslo? Lett meg både grønn og blå etter dette. Eller vet hvor jeg kan få tak i det... Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kRYTEC Skrevet April 11, 2004 Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 Dette fins ikke. Site versjon av Autorouter som dekket hele norge er Autoroute 2002. Det har vært snakk om at Autoroute 2005 også skal dekke Norge, men om dette stemmer gjennstår bare å se. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 Ok, en i klassen min som sa han hadde sett. Men den 2002 versjonen har jo ikke kart over gater i Norge, kun småstore veier. Kunne tenkt meg et som var bra til å lage ruter, og hadde gater med gatenavn. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kRYTEC Skrevet April 11, 2004 Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 Kan jo være det er kommet noen updates i det siste. Jeg sjekket opp for noen måneder siden og da fantes det ihvertfall ikke noe komplett kart over hele Norge. Fikk beskjed om at 2002 versjonen var den mest komplette som var å få tak i pr. dags dato. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peugeot4sale Skrevet April 11, 2004 Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 Originally posted by awt Ok, en i klassen min som sa han hadde sett. Men den 2002 versjonen har jo ikke kart over gater i Norge, kun småstore veier. Kunne tenkt meg et som var bra til å lage ruter, og hadde gater med gatenavn. rart, men jeg har autoRoute 2002 med gatenavn... Siter 1996 Peugeot 605 SRDTX 2,5 Turbo Diesel (160hk/320NM).. Greenfilter, Chip (155), vannkjølt intercooler (ombygget), bygger om eksosanlegget til 2,5" med 2x2" ut nå (uten cat) finjustert Dieselpumpe, .. (målet er 180hk+ og 380NM+) Går godt opp til 220 km.t (speedofeil kun 3% målt med GPS).. 17" OZ Racing byttes mot 18" eller større!! kan betale mellomlegg.. Bolts: 5x108 (Peugeot).. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorvetteC3 Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Hmm, jeg har en versjon med hele verden. Og i den er iallefall alle gatene i norge med. Den ligger på laptoppen, så jeg gidder ikke finne ut av hvilken versjon det er nå :P Siter Corvette 4 ever Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg