Johns_en Skrevet Desember 27, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2013 Hei. Jeg lurer på hvordan man justerer høyde på hovedlysene da jeg har mistanke om at mine lyser for høyt, og muligens litt for langt ut i grøften på hver side. Er det 1 eller 2 justeringsmuligheter (høyde og "bredde") ? Og isåfall hvor sitter disse skruene. På forhånd takk. :) Siter Audi 100 2.3 Mazda 626 2.0 Mazda 929 2.0 Honda Civic 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Desember 27, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2013 Gjør oss andre bilister en tjeneste og dra bort til et verksted som har utstyr til å justere lysene. Da får du det 100%. Bra for de du møter, og bra for deg selv. Det koster såpass lite, og mange drar deg rett inn uten å bestille time for å justere lysene. Er fort gjort. Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg