seksti Skrevet Desember 25, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2013 Hallo. Er i gang med ombygging av 1997' Audi A6 2.4 quattro til en 2003' RS6 modell. Jeg kikket litt rundt og vet at jeg kan få problemer med å få bilen godkjent hos biltilsynet. For å unngå å bruke uoriginale deler har jeg importert en hel Audi RS6 fra Italia. Spørsmålet mitt er: Kan de som har hatt med slike ting å gjøre fortelle meg litt mer om TUV godkjenningen i Tyskland og eventuelle andre alternativer for å få bilen godkjent når den er klar? Takk for alle som blir behjelpelige! God Jul, Positiv hilsen, Konrad Palczynski TURBOTECH AS Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Desember 26, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2013 Det dummeste du gjør er å starte ombyggingen uten å ha vært i kontakt med SVV. :) Ta en tlf. til møller og hør, mulig de kan hjelpe deg med godkjenning.Ang. TÜV godkjenning i Tyskland vet jeg ikke noe. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg