Gusern Skrevet Desember 23, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2013 Av og til låser den seg opp med en gang jeg lukker den, og andre ganger får jeg den ikke opp. Er det et rele, selve låsen, knappene på bakluka eller kansje nøkkelen som er gåen. Jeg MÅ få fiksa det kjapt. Takk for svar. Det er en avant 2000 A4. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xr4ti Skrevet Desember 25, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2013 Er nok microbryterne inne i håndtakene som er i ferd med å bli defekte eller dårlig kontakt i disse. Det du kan prøve er å ta løs dekselet i bakluka slik at du kommer til baklukehåndtaket. Skru dette løs og lirk forsiktig lås kontaktene til bryterne. Vær forsiktig da det er tynne stikk på kontaktene i selve bryterne. Om det er irr på stikka så fjerner du forsiktig dette og remonterer. Sjekk om det virker og remonter. Om ikke så må nok selve bryterne byttes. Jeg lette etter disse men fant ikke noen, ikke på ebay en gang. Koster ca 495 kr stk på Møller. http://www.bilforumet.no/topic/295745-a4-1999-avant-microbryter-til-bakluke-og-andre-sporsmal/ Jeg har det samme problemet selv! Så komme du over noen så post det gjerne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gusern Skrevet Desember 25, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2013 Ja, skal gjøre det. Takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg