Reflex Skrevet Desember 21, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2013 Hei Jeg har kjøpt meg en 2008 Touran 1,9 Exclusive med Ipod docking i midtkonsollen. Hvordan kan jeg få brukt den imot en aux kabel eller bluetooth så jeg kan få streamet musikk i fra min android tlf? :) Hovedenheten er en RNS300. Mvh Alexander Siter __--Pioneer-Black Maxx-Magnat-Oxygen Audio-Crunch--__ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Desember 21, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2013 Er ikke docken koblet til stereoen da?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reflex Skrevet Desember 21, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2013 Jo, men jeg trenger et adapter fra apple docking til aux/bluetooth/usb. Jeg ønsker å ha mulighet å koble til en annen lydkilde enn ett apple produkt. Siter __--Pioneer-Black Maxx-Magnat-Oxygen Audio-Crunch--__ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Desember 21, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2013 Må nok bytte ut den dockingen da tipper jeg, men det finner du fort ut hvis du drar ut spilleren. Er den koblet inn i cd-vekslerinngangen så må du nok koble den fra og kjøpe en slik: http://www.ebay.com/itm/Car-MP3-Player-Radio-Interface-Aux-in-Adapter-V-W-R110-R100-RNS300-RNS500-Radio-/320909333588?pt=US_Car_CD_Changers&hash=item4ab7afd454&vxp=mtr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg