andre78 Skrevet Desember 21, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2013 Hei. Har en a6 2,5tdi avant fra 96 som har begynt å riste/vibrere ca under førersete når jeg begynner å kjøre i 1 gir. og kan merkes litt i 2 gir. merker dette spesielt når jeg står i en bakke. hva kan dette være? Hadde nesten samme problem på en bmw 525 tdi. da var det hardykoblinga. men er vel ikke hardykobling på a6en???????? kan det være oppheng for foraksel , noe som tar borti deksel ,svinghjul eller hva? takker for alle svar. alt hjelper...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre78 Skrevet Desember 22, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2013 ingen som vet? Dumt å spør men er det kun eksosen som går fra framme til bak? er jo framhjulsdrift. såg kun eksosen under der jeg. kan det være så enkelt at det kun er eksosen som dunker borti? den rister jo litt ekstra ved oppstart..... hmmmmmmmm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre78 Skrevet Desember 23, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2013 fant ut av ristinga ved gasspådrag. eksosen tok borti. problem løst...... ;) KooPa TropA reagerte på dette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg