mario94 Skrevet Desember 17, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2013 Hei, når jeg hører på radio kan plutselig radion slå seg av og så på igjen, den er kanskje borte i 2sek før den går på igjen. Skjønner ikke hva det kan være, vært sånn siden jeg fikk den. Var litt irriterende før, men nå har jeg montert en sånn en: http://www.gromaudio.com/store/most_adapters/grom-mst3_android_bluetooth_for_volvo_s40_s60_v50_06-11.html For å få aux i bilen, det funker helt topp, men når radion slår seg av og på slutter også denne å virke, sykt irriterende og noen ganger vil ikke auxen virke etter at dette har skjedd. Noen som har peiling på hva det kan være? Kan legge til at radion slår seg mest av når det er kaldt, er bilen blitt varm er det ikke noe problem lenger, hvertfall sånn det føles. Gjelder en volvo v50. Takker for all hjelp jeg kan få! -Marius Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mario94 Skrevet Desember 19, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2013 Ingen som vet noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Desember 19, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2013 Er det orginalradio? Kanskje dårlig jording for eksempel. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mario94 Skrevet Desember 20, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2013 Ja, er original radio. Hvis det er dårlig jording, burde det ikke vært det problemet hele tia og ikke bare når bilen er kald? Evt. hvordan sjekker jeg dette? Burde vell være jorda ordentlig i koblingene, eller er det noe jeg kan dytte lenger inn eller stramme til mer ellerno? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Desember 20, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2013 Jeg tror det er steg 1 mot en defekt spiller. Kald loddinger, dårlige komponenter. cossiemk1 reagerte på dette 1 Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mario94 Skrevet Desember 20, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2013 Jeg tror det er steg 1 mot en defekt spiller. Kald loddinger, dårlige komponenter. Så det er spilleren som er defekt og ikke noe jeg kan gjøre med dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Desember 20, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2013 Så det er spilleren som er defekt og ikke noe jeg kan gjøre med dette? Jo, kjøpe ny Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mario94 Skrevet Desember 21, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2013 Jo, kjøpe ny Hvor får jeg kjøpt en ny spiller til v50? Og hvilken del er det jeg må bytte? Den skjermen alt står på og mange ledninger går inn i, eller cd-veksleren. Eller må jeg bytte begge delene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg