audi a3 Skrevet Desember 14, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2013 Hei. jeg har en audi a3 1.8ts q, 180hk orginalt. jeg har hatt litt problemer med quattroen på den, jeg vet at det er haldex og hvordan den funker. når jeg henta den i sommer så funka den helt fint, men det var da quattroen ikke funket.. Det starta først når jeg parkerte og skulle rygge ut igjen så begynner det å bråke noe veldig bak. Det er da quattroen slår inn, hva er dette? den bråker noe veldig bak når den slår inn, virker som den ikke slår helt inn.. når jeg slædder med den så bråker den noe veldig i bakakslingen, hva er dette for noe? forhørte meg med bekkelaget bil og mc der jeg kjøpte bilen uten å få noe særlig med svar, da de sa den skulle være sånn.. noe jeg finner veldig vanskelig å tru på. Takk for svar ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Desember 15, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2013 Start først med et oljeskift på diffen og se om det hjelper om det ikke er for sent alt. Hvis ikke må du nok se det etter en ny diff. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg