turboassi Skrevet Desember 14, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2013 Hei!Jeg har montert ny 2 din spiller i saaben, lyden er meget bedre nå, men sliter med at subben jeg har i bagasjerommet ikke spiller særlig bra, lyden er mer' bom bom' noe som ikke høres spessielt bra ut, med den gamle orginale spilleren (as1) fikk jeg den skikkelige buldringen, og trykket var mangt høyere. Har skrudd på det meste av instillinger på spilleren og forsterker, men ingenting er blitt bedre subbwoferen er MTX rtp4000 2x12kan noen hjelpe? spilleren er en Alpine W235bt 2 din. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Desember 14, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2013 Er linje utgangen satt til Sub? Du har vel kun en utgang, som er til enten frontsett, eller sub Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboassi Skrevet Desember 14, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2013 hm, hvor kan jeg velge dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboassi Skrevet Desember 14, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2013 jeg har velgt subwoofer ''on'' i spillerens instillinger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Desember 14, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2013 På enkelte Pioneer spillere så har man en hemmelig meny. Holde en knapp inne for å komme inn i grunn innstillingene. Der kan man velge output. Velge enten sub, eller front Sjekk manualen på spilleren din Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Desember 14, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2013 Fant manualen nå. Står at hvis subwoofer står ON så er det en sub utgang. Står subwoofer på off, blir det fronthøytalere Så den biten er vel OK da. Hvilken frekvens har du satt subben til? Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboassi Skrevet Desember 14, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2013 LFP er satt til 80 hz på spiller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboassi Skrevet Desember 14, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2013 har prøvd med alle mulige frekvenser på både sub og forsterker , 60,80,120,160 osv..:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Desember 15, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2013 Du skrur av delefilteret i forsterkeren når du har det på i spilleren, hvis det går. Det kan være at spilleren du har nå, har lavere utgangs-signaler, men jeg regner med at du har stillt på gain også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboassi Skrevet Desember 15, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2013 prøvde og skru av delefilteret på forsterker, da forsvant hele bassen, gain står på 50% på forsterker ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboassi Skrevet Desember 15, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2013 noen forslag? begynner og bli rimelig lei .. vurderer snart og sende den i retur.. :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Desember 15, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2013 Har du prøvd å holde Audio/setup knappen inne? Da vil du komme inn i en annen setup Der kan du stille på LPF til subwooferen. Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboassi Skrevet Desember 15, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2013 Ja, jeg har vært innpå alle instillingene der og prøvd.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Desember 15, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2013 Og på bass innstillingene har du satt den på "Wide" på bandwidth, og bass center frequency til 80-100Hz? Dumt spørsmål, men har du sjekket kablene? Sitter dem godt i? Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboassi Skrevet Desember 15, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2013 Nei jeg vett ikke helt om det står på akkuratt det nå, men har vært og prøvd med det på, kan sjekke!kablene sitter godt i, da mener du signalkablene? kan dobbeltsjekke for sikkerhetsskyld :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg