Rsele Skrevet Desember 23, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2013 Da leser jeg det som en anbefaling. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Desember 23, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2013 Det står at reima skal byttes på 120k, ja den skal byttes på 120k hvis du skal ha et komplett servicehefte. Ingen som halshugger deg eller gir deg bot hvis du velger å gi faen i det som står i serviceheftet, ergo, det er anbefalt av importør at den skal byttes på 120k/10år. Samme gjelder for oljeskift etc. det er kun anbefalinger. Unntaket er hvis du har serviceavtaler ifm. leasing, eier påkrever at serviceheftet blir fulgt, du skriver også under på det. Ifm. nybilgaranti så krever importør at serviceheftet blir fulgt for at garantien skal være gyldig, men er fremdeles frivillig å utføre det, du eier jo tross alt bilen. Om det er smart eller ikke smart å følge serviceheftet tror jeg ikke jeg behøver å fortelle, men i bunn og grunn er det kun anbefalinger fra importør. Skal aldri si aldri, kan godt hende du vil få hele eller deler av verkstedreparasjonsutgiften dekket, men sjansen er marginal. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg